Alle henvendelser som gjelder reklamasjon, enten det gjelder skade på varer, feil ved leveransen eller angrerett (se under), sendes på epost til post@www.bildeleksperten.no. Vi svarer deg da så snart som mulig.
Mer om Angrerett
Ved alt kjøp utenom selgers faste utsalgssted, kan du som forbruker angre på kjøp og oppheve avtalen uten å oppgi noen grunn. Angreretten gjelder i 14 dager etter at selger har oppfylt sin opplysningsplikt iht. angrerettloven og varen og angrerettskjema er mottatt.
Forbruker må gi melding til selger dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp. Det stilles ikke formkrav til meldingen, men denne bør av bevismessige årsaker være skriftlig, og sendes på epost til post@www.bildeleksperten.no
Angrerettloven griper ikke inn i rettigheter du har etter blant annet kjøpsloven hvis det skulle oppstå mangler. Dersom du beholder varen kan du på visse vilkår kreve prisavslag, omlevering (ny vare), eller heve kjøpet og få kjøpesummen tilbake.
Hvis du benytter deg av angreretten innen fristen skal du ha tilbake det du har betalt for varen. Varen skal sendes tilbake til selger før oppgjør finner sted. Returkostnader må du dekke selv, med mindre selger har misligholdt avtalen eller i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare fordi den bestilte varen ikke var tilgjengelig.
Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde.
Angrerettskjema kan lastes ned her